14 Ocak 2009 Çarşamba

Ceset ve Kadın



Dün bir adam öldü. Genç, yakışıklı bir adam. Bir kadın tam oniki yerinden bıçakladı onu. Kanlar içinde yere düştü. Kadın bir şeyler mırıldadı, arkasını döndü gitti. Bense sarhoştum üzülmedim.
Ölen adam yerde yatarken yanına gittim, ellerinden tuttum çok tanıdıktı tıpkı öldüren kadın gibi. Ölürken Öylesine acı çekti ki tırnaklarını toprağa geçirdi, toprakta gizli olan damarlardan yeni bir hayat istercesine. Buz gibi tenine dokundum, soğuk teni içimi sızlattı. Gökyüzüne çakılı kalmış gözlerinde korkunç bir ifade vardı. Kaybettiği hayatların yasını tutuyordu sanki. Korktum evime gittim Katil kadın evime geldi benide öldürecek sandım saklandım. Yatağıma oturup ağladı, ağlarken hıçkırıklar arasında "Allah'ım affet çok üzgünüm" dediğini anlayabildim sadece. Kalktı çantamdan bir sigara çıkardı, sigarayı içerken hala ağlıyordu. Yastıkları dövüyor "Allah'ım üzgünüm" diyordu.
Sonra sigarasının ateşine baktı derin bir nefes daha çekti ateş kızardı sigaranın külünü yatağıma düşürdü. Sigaranın ateşine bir daha baktı. O zaman anladım o kadın bendim. Hayallerimde yaşattığım adamı bıçaklamıştım tam oniki yerinden...

0 yorum: